Условия за ползване

Условия за обслужване

Скъпи клиенти, моля прочетете и се запознайте с настоящите Общи условия преди да използвате този website ( „Сайт“).

1.За настоящите общи условия

Настоящите Общи условия представляват правно споразумение със задължителна, обвързваща сила между магазин Натурал.БГ (магазин) и потребителите (Вие) във връзка с услугите, предлагани от natural.bg. С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на natural.bg, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване.

Натурал.БГ е регистрирана търговска марка на “Био Козметик БГ“ ЕООД – Natural.bg.

“Био Козметик БГ“ ЕООД – Natural.bg е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България

2.За поверителноста на вашите данни

Натурал.БГ обработва и предприема мерки за защита на личните данни на потребителите съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни. Потребителите се съгласяват, че Натурал.БГ има право да обработва личните им данни във връзка с използването на услугите на уебсайта. За да Ви обслужваме и изпълняваме Вашите поръчки е необходимо приемането на следните данни:

– име и фамилия

– e-mail

– телефон за връзка

– адрес за фактура и досавка

– пощенски код

В последствие имате възможност да коригирате тези данни, когато правите нови поръчки:

Данните, които ще получим при поръчката, регистрацията или разглеждането на страниците, ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, Абонамент за новини, връзка с Вас в случай на проблеми, свързани с поръчката и подобряване на обслужването на Натурал.БГ. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за Абонамента за новини, могат да прекратят абонамента си по всяко време от връзката, разположена в края на всяка новина.

Вашият потребителският профил може да бъде изтрит от системата на Натурал.БГ заедно с прилежащите към него данни при желание от Ваша страна.

3.Поръчката

Всяка поръчка на продукт или услуга през системата на Натурал.БГ е свързана със задължение за плащане по избран от Вас начин на плащане. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката ще получите обаждане от наш служител за потвърждение на поръчката и посочената от Вас информация. За всяка следваща поръчка отново ще получавате обаждане.  За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани по телефон.

4.Цените

Всички цени са в лева с включен ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която можете да се информирате от следната страница: Страница за доставка

5.Проблеми при изпълнение на поръчката

Въпреки че се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано или забавена поради някоя от следните причини:

  1. Правим всичко възможно да имаме всички продукти в наличност и да обновяваме наличностите, но е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен; в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с email съобщение
  2. Посочили сте грешни или непълни данни за доставка –  имена, адрес, телефон, пощенски код.
  3. Забавяне на доставката заради неблагоприятни метеорологични условия.

При невъзможност за доставка не по вина на Натурал.БГ (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с вас.

6.Плащане

Плащане при доставка: при получаване на поръчката, плащате на куриера.

7.Доставка и получаване на продуктите

  1. Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции

8.Отказ от поръчка и връщане

Всички продукти, които изпращаме са с опция: „Преглед“ и клиентите могат да отворят получената пратка в момента на нейното получаване. 

При преглед на  продукта и отказ за вземане от куриер: 

При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, във Ваше присъствие куриерът се свързва с наш представител за да се уточни връщането на пратката. В този случай ние ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти. 

Според Закона за защита на потребителите и правилата за търговия, можете да върнете закупените от нас продукти  в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия:

– Продуктите да са в оригиналната си опаковка

– Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване

– Да включите оригиналната стокова разписка /документ, който получавате от Еконт за наложен платеж/ или поръчка, с която сте получили продуктите

– Продуктите да бъдат изпратени с опция за преглед на пратката преди приемането и

– Разходите по връщането на продуктите са за  сметка на купувача.

Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Ако желаете замяна на един продукт с друг, разходите за куриер са за сметка на купувача.  Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.

При възникнал проблем с преноса на пратката, който не е по наша вина, на място при получаване на пратката клиентът уведомява куриерът за последващи действия. Ние не носим отговорност при нараняване на продуктите при техния разнос.

Ако не сте се възползвали от опцията „Преглед преди получаване“ и след вземане на пратката сте уточнили  проблем с полученият продукт /извън офис на ЕКОНТ или без присъствие на служител на куриерската служба – когато пратката се доставя до адрес/, отговорност носи клиентът. 

Рекламации и въпроси към нас:

Моля, свържете се с нас на телефон 0876 606 999 за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуктите или услугите, предоставяни от Натурал.БГ

Настоящите условия представлява пълно  и заключително към този момент  споразумение между Natural.bg и клиента  по отношение на неговия предмет. То заменя и замества всички договорености и споразумения, писмени и устни, по отношение на такива въпроси.